piątek, 28 lutego 2014

NOWA nowość do nowej mapki na room 801

Cześć, kochane myszki <3
Mam Ferie ale za 3-4 dni idę do szkoły :C
Dzisiaj weszłam na TFM zobaczyć czy coś się nie dzieje,
i przy ładowaniu zauważyłam to ...


Zobaczyłam napis ,,801" <-- a to jest ROOM - Elisy i Papaille,
wiec postanowiłam wejść na ten room (/room 801).
Elise i Papile stali an DACHU ! 
Logowało, dużo myszek, więc chciałam wspiąć się wyżej ale utrudniało gdy się jest przy dachu.
Weszłam przez BAR i zobaczyłam stoliczki, domki na drzewach i most
Wszystko jest bardzo śliczne i cudne <3
Ale resztę zobaczycie na ZDJĘCIACH lub sami wejdzciei zobaczcie :P
Pozdrawiam Karaluchster :*
PS. Jeśli na zdjęciach zoabczycei że to nie moje konto, to wtedy byłam na KONCIE mojej ŻONY na TFM <3 Pomagałam jej zbierać Svae bo prosiła, Pozdrawiam <3
(kliknij, by powiększyć ZDJĘCIE)






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz