wtorek, 18 lutego 2014

♥ Mój ślub na TFM ♥

Cześć kochane myszki :*

Dzisiaj odbył się mój ślub z moją kochaną Monią :* <3
Zaczęło się od 1 naszego wspólnego EVENTU Walentynkowego,
usiadłyśmy razem przy stoliczku i mówiliśmy do siebie słodkie słówka po francusku
a tutaj wyskakuje mi WIADOMOŚĆ że Monia chce się OŚWIADCZYĆ <3           oczywiscie się zgodziłam :* Nie myślcie że to idiotyczne że 2 dziewczyny, takie życie :P Na pewno zauważyliście na (zdjęciu wyżej) że na : PROFILU wyświetla nam się Partner,
a w ZNAJOMYCH pojawia nam się obok płci serduszki ( ♥ ).

Gdy poszłam z Moni na room #utillity99Monilovelike, tam organizowaliśmy ślub. :*
Nie było ani za mało, ani za wiele myszek.

 



Nie było bardzo uroczyście ale jesteśmy razem FOREVER <3



Nie planowałyśmy hucznego wesela, ale tam niektórzy przeszkadzali :P Ślub wyszedł znakomicie,
jak każdy wie na ślub trzeba ubrać się ładne ;)
Monia była cudnie przebrana więc postanowiła ubrać się tak jak ona :* Musiałam kupić za 150 truskawek nowe wisiorek na ogon !
Ale opłacało się nasze obrączki to właśnie wisiorek :*

A o to dla was kilka fotek z Wesela :*






Muszę podziękować znakomitej Myszce ...
która wcieliła się z Księdza i Fotografa.
Pozdrowienia i podziękowania
od Karaluchster i Monilovelike,
dla ukochanej myszki Muppetki <3

A o to galeria fotek Muppetki :*
(kliknij by powiększyć)





Pozdrawiam wszystkich <3
~/Karaluchster

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz