sobota, 28 grudnia 2013

Jak pisać na chat plemiennym ?

Cześć, to znowu ja ! 
Ten artykuł będzie dla początkujących. 
Niektórzy nowy gracze nie potrafi pisać na chat plemienny.
Dzisiaj wam opisze o tym. 

1. Czy inni to widza ?
- Nie, to co piszemy na chat plemienny, widzą tylko osoby które należą do twojego plemienia.

2. Jak wygląda chat plemienny ?
- To co piszemy jest pokazywane na ZIELONO.

Poniższy obrazek pokaże wam jak wygląda chat plemienny, i jak na nim pisać :


Tam gdzie normalnie piszemy do wszystkich, piszemy /t ,
po tym klikamy SPACJE i piszemy wiadomość.
Na zdjęciu jest pokazane, a szczałka pokazuje mój przykład.
Mam nadzieje że nowy graczom łatwo to przejdzie :)



1 komentarz:

  1. A na telefonie wiesz bo ja mam na telefonie Transformice i jak pisać na normalnym czacie wiesz jak tak to proszę napisz tutaj proszę 🙇

    OdpowiedzUsuń