środa, 13 listopada 2013

Nowinki ^-^

Witajcie drogie myszki :) Dziękuję za 360 wejść :) Jedynie proszę o podawali innym bloga :)
Heh dzisiaj się ciesze że dostałam z matmy 4 ze sprawdzianu, normalny szok:D
Okey, wiec dojdę do rzeczy...gdy się zalogowałam na Tranformice po tygodniu... wiecie szkoła :(
i zobaczyłam śliczne zdjęcie przy logowaniu :D


Jak dla mnie śliczne zdjęcie.
Wiec po zalogowaniu w znajomych pojawiły się serki i bomby przy nicku :


JEST NOWU SERWER!
Serki znaczą - Transformice
Bomby znacza - BouBoum
:) wersja Bouboum w NOWYM POŚCIE

Oraz w plemieniu zmniejszyły się ikonki :


Założyłam PLEMIĘ na podstawie The Vampire Daires (Pamiętniki Wampirów)

Pozdrawiam i zapraszam do dalszego czytania :)
Karaluchster ^-^




3 komentarze:

  1. świetny post, jak zwykle, treściwy i rzeczowy. Świetny wygląd bloga nawiązujący do jesieni. Zdjęcia genialne. Nowy myszki dużo się mogą nauczyć czytając twojego bloga. I gratuluje za całego bloga oraz za tyle wyświetleń , pozdrawiam :D /Frankiemysza, twoja Maja :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. podróbka Bloga Modliszki a posty niektóre od niej kradzione :)

      Usuń
    2. Nie prawda ... Niby Jakie ?

      Usuń